به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جوادیان زاده رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با اشاره به اینکه عادی انگاری که در ایام کرونا به وجود آمده است باید از بین برود، گفت: مردم و جامعه باید نسبت به این مسئله حساسیتهای لازم را داشته باشند.
اوافزود: در این نشست مقرر شد شهرداری از فضای شهری خود برای تبلیغات و اطلاع رسانی به مردم استفاده کند و صدا و سیما نیز به شکل پررنگ تری شعارها و پیامهای مربوط به کرونا را ارائه کند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: کانالهای پرمخاطب نیز باید پای کار بیایند تا این حساسیتها در جامعه بیشتر شود.
او گفت: تبلیغاتی که در زمینه کرونا و آگاه سازی مردم صورت میگیرد باید حول چهار محور،استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، واکسیناسیون و تهویه مناسب در مکانهای بسته باشد.
جوادیان زاده با تاکید بر واکسیناسیون حداکثری جامعه، افزود: برخی مقاومتهای اجتماعی در این خصوص وجود دارد که باید مقاومت اجتماعی شکسته شود و مجموعه ظرفیتهایی که دستگاهها در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی دارند همسو شود.
جوادیان زاده گفت: شبهاتی که از طرف برخی عنوان میشود باید از سوی دستگاههای ذیربط پاسخ اقناعی و مناسب به آنها داده شود.
انتهای پیام/ی