معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۲۵ تن کالا با ۱۲۰ هزار و ۴۵۹ سفر باری در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۳۲۵ تن کالا با ۱۲۰ هزار و ۴۵۹ سفر باری در شش ماهه نحست سالجاری توسط ناوگان باری درحوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.

وی افزود: ۶۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده‌های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالا‌های حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

تیموری حمل کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دانست و گفت: با توجه به بیماری کرونا، دستور العمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در پایانه‌های بار استان اجرایی و کنترل‌های لازم توسط کارشناسان این اداره کل روزانه درحال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هزار و ۷۹۱ راننده، ۶ هزار و ۶۰۹ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۴ سال و ۳ پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار