صفایی بوشهری گفت: اگر در جامعه‌ای امنیت باشد همه امور دست‌یافتنی است و اگر جامعه‌ای دچار چالش‌های جدی امنیتی باشد، آن جامعه در درون خود دچار توقف می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در مراسم صبحگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی مایه افتخار و سربلندی ملت ایران اسلامی است.

او افزود: نیروی انتظامی در منظومه پیشرفت و عدالت متکفل امری مهم یعنی ایجاد امنیت و ارتقای سطح آن است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر در جامعه‌ای امنیت باشد همه امور دست‌یافتنی است و اگر جامعه‌ای دارای امنیتی ناپایدار یا دچار چالش‌های جدی امنیتی باشد، آن جامعه در درون خود دچار توقف و سپس ویرانی خواهد شد.

او عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون سربلند، سرافراز و در عرصه ایجاد امنیت و ارتقای آن دارای کارنامه‌ای قابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دو ویژگی اساسی دارد؛ آفرینش اقتدار امنیتی بر اساس اندیشه‌های فرماندهی کل قوا و محبوبیت مردمی دو مؤلفه و ویژگی مهم نیروی انتظامی است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی گفت: نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی نه تنها در داخل کشور بلکه در منطقه منشأ امنیت و صلح هستند.

احمد محمدی‌زاده  افزود: امروز در کشور ما امنیت بدون تکیه به هیچ کشوری برقرار است.

او عنوان کرد: بر خلاف اینکه وقتی آمریکا و هم‌پیمانانش وارد منطقه‌ای می‌شوند منشأ ناآرامی و بدبختی ملت‌ها هستند، نیرو‌های مسلح ما در هر منطقه‌ای وارد می‌شوند عامل صلح و امنیت و آرامش هستند.

استاندار بوشهر بیان کرد: این نوع امنیت آفرینی و رفتار صلح‌آمیز برگرفته از اخلاقی است که شهدای ما داشتند.

محمدی‌زاده افزود: توصیه من این است که رفتار شهدا را ملاک قرار دهیم.

او گفت: شهدا همه وجود خود را برای انجام ماموریت‌هایی که بر دوش آن‌ها گذاشته شده بود تقدیم کردند و شما هم با توسل به شهدا وارد مأموریت‌ها شوید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.