مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: ۹ فقره مجوز تاسیس و پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری در استان طی نیمه نخست امسال از سوی این اداره کل صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال سه مورد پروانه بهره برداری از تاسیسات گردشگری شامل یک هتل و ۲ مجموعه اقامتگاه بوم گردی در استان قزوین صادر شده است.

خزائلی، حجم سرمایه گذاری انجام شده از سوی بخش خصوصی در این زمینه را ۳۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این واحدهای اقامتی برای ۱۶نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

وی افزود: در نیمه نخست امسال همچنین ۶ مجوز ایجاد تاسیسات گردشگری ۳۸۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای ۷۸ نفر صادر شده است.

خزائلی یادآور شد: در این مدت همچنین ۱۸ فقره موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در استان که تحقق و بهره برداری از آنها برای ۶۴۸ نفر در این حوزه اشتغال به همراه دارد، از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با اشاره به نیاز این استان به توسعه زیرساخت های گردشگری، اظهار امیدواری کرد با مهار کرونا و دستیابی به ایمنی جمعی پس از تکمیل واکسیناسیون سراسری بتوان بار دیگر شاهد رونق گردشگری و رونق سرمایه گذاری در این استان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار