سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ۱۴۲ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۶۳ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت  طی شبانه‌روز گذشته ۹۱ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۰ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

او با اشاره به جانباختن هشت نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۶۱۵ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۲ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۶۳ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی ادامه داد: هم‌اکنون ۹۱۱ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۳۰۸مورد هم بستری موقت با تزریق رمدسیویر داریم.

او افزود: ۱۹۵ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که ۳۵ مورد از آن‌ها اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.