مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از موافقت سازمان برنامه و بوجه فارس برای از صدور گواهی هشت ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارمندان دولت که در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، عنوان کرد: با هماهنگی‌های صرت گرفته و موافقت سازمان برنامه و بودجه استان فارس، شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی برای کارکنان دولت آوزش ضصمن خدمت در نظر گرفته شده و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با شرکت فعال و موثر در جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند از ۸ ساعت آموزش ضمن خدمت بهره‌مند شوند.

او اضافه کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای شرکت در این جشنواره بزرگ فرهنگی و کتابخوانی به سامانه جشنواره به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام، گزینه دستگاه‌های اجرایی را انتخاب و در آزمون دو کتاب ویژه بزرگسالان «پرسش و پاسخ‌های دانشجویی، مهدویت دوران ظهور» و «چشمه‌های بهشت، گزیده عیون اخبارالرضا» شرکت کنند؛ در صورت کسب نمره قبولی، ۸ ساعت آموزش ضمن خدمت به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارش با عنوان اینکه مهلت شرکت در این جشنواره تا اول آبان ماه ۱۴۰۰ است، افزود: خانواده‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند با روش ذکر شده و در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و ۶ عنوان کتاب در این جشنواره شرکت کنند.

منوچهری با تصریح اینکه صدور گواهی آموزشی برای کارمندان با هدف جلب هرچه بیشتر مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دراستان فارس انجام شده است، بیان کرد: همکاری دستگاه‌ها در برگزاری این رویداد، به برگزاری پرشور این جشنواره در استان کمک خواهد کرد.

گفتنی است یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار