ایران اینترنشنال که چند روز پیش برای کشتی‌گیران ایرانی حاشیه درست کرده بود، امروز پس از فوت یک هنرمند، جنجال دیگری را به وجود آورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته متاسفانه عزت‌الله مهرآوران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

پس از انتشار این خبر برخی رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند که وی دو دوز واکسن ایرانی برکت دریافت کرده بود.

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟

برای اطلاع از این موضوع خبرنگار ما از هژیر مهرآور، پسر مرحوم عزت‌اله مهرآوران موضوع را پیگیری کرد که وی توضیح داد: پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده بود.

همچنین نیکنام حسینی‌پور، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.

 تصاویر منتشر شده از واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز واکسناسیون را دریافت نکرده بود.

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟
خبر تزریق واکسن پیشکسوتان در ۹ خرداد

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند/ مهرآوران چه واکسنی دریافت کرده بود؟
اعلام خبر مجوز واکسن برکت در ۲۴ خرداد

همچنین یک عضو گروه دارویی برکت هم اضافه کرد: نام عزت‌الله مهرآوران، این هنرمند کشورمان در لیست افراد داوطلب در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هم وجود ندارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
بیچاره اونهایی که سینوفارم دریافت کردند و بیچاره این مردم که پولشون بابت خرید سینوفارم رفت .کاش روی واکسن ایران کوبا سرمایه گذاری میشد یا برکت که الان مردم این دو واکسن رو دریافت می‌کردند نه چینی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
دروغهای اینترنشنال ارزش بازگو کردن نداره این شبکه پول میگیره تا دروغ پراکنی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۶ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
روحشان شاد ولی در هر حال باید بدانید واکسنها ایمنی 100% درصدی برای ضد کرونا بودن در بدن تولید نمی کنند باید شیوه نامه های ایمنی بهداشتی شدیدا رعایت شود .