فرمانده انتظامی مهاباد گفت: کشفیات انواع سرقت در این شهرستان ۸۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: طی نیمه نخست امسال کشفیات انواع سرقت در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۸۶ درصدی داشته است.

توحیدی افزود: همچنین در کنار افزایش آمار کشفیات سرقت، بیش از ۶ درصد نیز میزان سرقت در سطح شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشتر سرقت‌ها از خانه باغ‌ها و موتورسیکلت صورت گرفته، اضافه کرد: در ماه گذشته تصاویر هشداردهنده از سرقت موتورسیکلت در فضای مجازی منتشر شده که زنگ خطری برای صاحبان خودرو و موتورسیکلت بوده و باید از وسایل نقلیه خود بیشتر مراقبت کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اعلام برنامه‌های هفته نیروی انتظامی گفت: مراسم صبحگاه مشترک امسال به صورت درون سازمانی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور مسئولان در داخل ستاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ توحیدی اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی در سامانه ۱۹۷ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری در طول هفته انجام خواهد شد و در این جلسات همکاران ما حضور خواهند داشت و با شنیدن مشکلات مردم به رفع این مشکل‌ها خواهیم پرداخت.

وی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش موتور سواری، دیدار با کلانتری و بررسی مشکلات، حضور معاونان در برنامه شاد و آموزش آسیب‌های فضای مجازی در دیگر برنامه برگزاری طی هفته جاری خواهد بود.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.