برگزاری افتتاحیه مراسم هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی

همزمان با سراسر کشور، مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته ملی کودک به صورت مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پیش از ظهر  امروز همزمان با سراسر کشور ، مراسم افتتاح هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به صورت مجازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی کودک و آرزوی سلامتی و شادکامی برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: هفته ملی کودک همه ساله از ۱۶ مهرماه در سراسر کشور آغاز می شود و برنامه های این هفته با تکیه بر حق بهرهمندی تمام کودکان از بازی و نشاط برنامه ریزی می شود.

زاهدی افزود: به مناسبت هفته ملی کودک ۲۱ عنوان برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود که آموزش کاردستی با عنوان توجه به بازیافتها، کارگاه شیوههای صرفهجویی در حاملهای انرژی، برپایی نمایشگاههای مجازی، کارگاههای کاردستی با عنوان خندههای زیر ماسک، کارگاه ادبی با عنوان «پیراهن سبز زمین»، کارگاه خوشنویسی با عنوان «حق من از آموزش»، کارگاههای نقاشی با عنوان «مواظب انرژیهای آینده من باشید»، کارگاههای ادبی با موضوع «بهترین کاری که در ایام کرونا انجام داده ام»، قصه گویی کودکان و نوجوانان با موضوع مصرف صحیح آب «قطره قطره زندگی» و برگزاری کارگاههای کاردستی با عنوان «پروانه های صلح و دوستی»، خوانش شعر گروهی توسط کودکان با عنوان «شادی حق همه ماست» از مهمترین برنامه ها می باشد

. مدیرکل کانون پرورش فکر آذبایجان غربی در بخش دیگر سخنان خود، هفته ملی کودک را فرصت مغتنمی برای بزرگسالان، مسئولان و اولیا جهت توجه ویژه به نیازهای کودکان و برنامه ریزی دقیق برای کودکان در راستای بهره مندی از لحظات شیرین گودکی برشمرد و افزود: کودکان سرمایه های ملی و هدیه های خداوند متعال به ما و جامعه اسلامی هستند و از سوی دیگر هفته ملی کودک فرصتی است تا بر اساس تعالیم دینی، اجتماعی و اخلاقی بتوانیم، مهربانی، عشق، صمیمیت و دوستی ها را از کودکانمان یاد بگیریم.

زاهدی در پایان اظهار کرد: صفا و صمیمیت در کودکان موج می زند، عشق به کودکان و تأمین نیازهای کودکان هر آنچه را در کودکی باید اتفاق بیفتد تا کودکان شاداب و سرزنده باشد فراهم می کند.

مراسم هفته ملی کودک، با سخنرانی و تبریک روز کودک توسط عزت اله الوندی نویسنده حوزه کودک و نوجوان ، اجرای نمایش عروسکی، شعرخوانی، معرفی کتاب و قصهگویی به پایان رسید.

لازم به ذکر است برنامه های هفته ملی کودک در سال جاری با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۲ مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.