سردار القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی برخاسته از مردم، در راه امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان گفت: خدمت بی منت و بالا بودن سطح رضایتمندی مردم از افتخارات نیروی انتظامی است.

او افزود: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است از این رو با جهش تحول در خدمات‌رسانی فناورانه، شاهد تحول و تحرک بیشتر در ناجا خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد:به منظور سهولت در امورات انتظامی، همچنین مصمم بودن پلیس به برون سپاری باعث شد تا هوشمندسازی و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان را در دستور کار قرار دهیم که در آینده نزدیک علاوه بر طرح‌های هوشمندسازی موجود، طرح‌های متعدد مربوط به این بخش از اقدامات تحول‌آفرین نیروی انتظامی برای عموم مردم معرفی و اطلاع رسانی خواهد شد.

او با بیان اینکه هوشمند سازی پلیس، موجب سهولت انجام امورات انتظامی مردم می‌شود، اعلام کرد: تلاش برای سهولت در امورات انتظامی مردم که به مقر پلیس مراجعه می‌کنند، یک کارخداپسندانه است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.