پایان سفر رئیس ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا پس از دیدار با سران صهیونیست

فرمانده ناوگان پنجم فرماندهی مرکزی نیرو‌های دریایی آمریکا پس از دیدار با افسران ارشد رژیم صهیونیستی، به سفر خود خاتمه داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، فرمانده ناوگان پنجم ستاد فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا که هفته گذشته به اراضی اشغالی سفر کرده بود، پس از دیدار با افسران ارشد این رژیم به سفر خود خاتمه داد. گفته شده موضوع اصلی دیدار‌ها تهدیدات دریایی مشترک بوده است.

در جریان این سفر، چارلز کوپر یک سری ملاقات و جلسات توجیهی با بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم، دیوید سار سلامه، فرمانده نیروی دریایی و افی دفرین، رئیس بخش همکاری‌های بین‌المللی ارتش رژیم صهیونیستی برگزار کرد.

به گفته دانیل هاگری، رئیس عملیات دریایی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی، این سفر دامنه دخالت این رژیم را در حوزه دریایی افزایش خواهد داد. وی در ادامه ادعا کرد این سفر که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی را عمیق‌تر می‌کند، پیامی برای تهران خواهد بود.

در ادامه وی از فعالیت‌های اصلی مشترک بین نیروی دریایی آمریکا و اسرائیل پرده برداشت و گفت: حوزه اصلی همکاری‌ها شامل نقشه‌برداری و حذف تهدیدات دریایی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار