افتتاح بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دشت آزادگان

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ دشت آزادگان با حضور مسئولان شهرستان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: بزرگترین مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و نماینده مردم دشت آزادگان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

او ضمن قدردانی از فرماندهی ناحیه سپاه دشت آزادگان و دیگر دست اندرکاران و همچنین کادر پزشکی برای تلاش جهت  راه اندازی این مرکز واکسیناسیون که باعث شتاب فزاینده فرآیند واکسیناسیون در شهرستان خواهد شد، افزود: امیدواریم با افتتاح این مرکز واکسیناسیون به زودی تمامی اقشار مختلف شهرستان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

قاسم ساعدی نماینده مردم  دشت آزادگان نیز در آیین افتتاح این مرکز با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بیان داشت: با توجه به اینکه این مرکز با پشتیبانی شرکت تسکو راه اندازی شده، امیدوارم در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و تلاش سپاه و کادر درمانی این بیماری منحوس ریشه کن شود.

 سرهنگ طرفی فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان نیز در این آیین تصریح کرد: برای کمک به کارکنان درمان و تسریع واکسیناسیون، این مرکز مستقل و تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان افتتاح شده است.

او با اشاره به انگیزه سپاه در ایجاد مرکز واکسیناسیون، اظهار داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری، سپاه با تمام توان درمانگاهی پای کار آمده  است و با تمامی توان آماده خدمات رسانی به مردم هستیم.

گفتنی است این مرکز از امروز شنبه ۱۷ مهر از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمات رسانی به اهالی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.