فرماندار دشت آزادگان گفت: سالروز آزادسازی سوسنگرد به لحاظ ایستادگی و مقاومت مردم شریف منطقه باید به صورت کشوری برگزار شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد ضمن تجلیل از شهدای والا مقام این عملیات غرورآفرین گفت: سالروز آزادسازی سوسنگرد به لحاظ ایستادگی و مقاومت مردم شریف منطقه باید به صورت کشوری برگزار شود و این امر مستلزم همکاری و همت والای سپاه خوزستان و دیگر مقامات استانی و کشوری است.

او با بیان اینکه مراسم پارسال با توجه به انتشار بیماری کرونا در غالب کمک‌های مردمی برگزار شد، افزود: مردم با تحمل همه مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی برای حفظ انقلاب به دون هیچ چشمداشتی تا پای جان ایستادند و یک هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی سالروز شکست حصر سوسنگرد را متعلق به همه مردم کشور دانست و بیان داشت: این سالروز متعلق به همه مردمان این کشور است، زیرا که از همه اقشار و مختلف کشور در این شکست ایفای نقش کردند.

سردار حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان مردم دشت آزادگان را مردمانی شریف، مقاوم، نجیب و علاقمند به این نظام و رهبر یاد کرد و ادامه داد: باید با برنامه ریزی منسجم و تدوین برنامه‌های متنوع این سالگرد به صورت ملی در سطح کشور برگزار کرد و در سطح شهرستان نیز برنامه‌های فرهنگی متناسب مانند دیگر شهر‌ها همچون خرمشهر و آبادان برگزار شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار