استاندار کرمانشاه، توسعه خدمات متنوع پستی در ایام کرونا را با توجه به تغییرات صورت گرفته در سطح نیازمندی‌های مردم قابل تقدیر دانست و گفت : کارکنان تلاشگر این عرصه به صورت فداکارانه در این بحران به مردم خدمت کردند و کار‌ها را تسهیل نمودند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اعتماد مردم به شبکه پستی سرمایه‌ای ارزشمند است و در ایام کرونا شاهد خدمت رسانی صادقانه و تلاش دلسوزانه کارکنان پست برای خدمت به مردم بودیم.

او ضمن اشاره به خدمات بی وقفه پست از حضور مستمر کارکنان برای انجام امور و تسریع در کار مردم حتی در شرایط خاص رنگ بندی‌ها تقدیر کرد و گفت : بی شک این ایثار و سخت کوشی به نوعی ازخودگذشتگی است که توسط کارکنان پست برای خدمت به مردم انجام شد.

مقام ارشد استان به تغییرات صورت گرفته در ایام کرونا به ویژه سبک و شیوه خرید مردم اشاره داشت و افزود: مشتریان برای تأمین نیاز‌های خود از طریق کسب و کار‌های فضای مجازی اقدام می‌کردند و به همین دلیل شبکه پستی در خط مقدم خدمت رسانی و انتقال کالا به مشتریان قرار گرفت که ارزیابی‌ها حاکی از خدمت مطلوب و با کیفیت این عزیزان دارد.

استاندار کرمانشاه رشد و افزایش خرید‌های اینترنتی را یادآور شد و افزود: در دوران کرونا با همت، تعهد و ایثار کارکنان پست شاهد کاهش مراجعات حضوری به دلیل ارایه خدمات ویژه پست بودیم و در واقع دوشادوش کادر کرونا به قطع زنجیره کرونا کمک کردند.

بازوند گفت: با توسعه فناوری اطلاعات نیاز هست که پست نیز کار‌های خلاقانه و جدید برای خدمت به مردم پیش بینی کند که تاکنون موفق بوده و امید همگام با تغییرات و تحولات در سطح نیازمندی‌های مردم، پست بتواند با این میزان تنوع همگام سازی و پاسخگویی داشته باشد که این اعتماد و چرخه قوی حفظ و به مردم خدمت کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.