استاندار یزد، در اولین سفر شهرستانی خود به خاتم، از پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام اقتصادی و عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهران فاطمی در نهمین روز از آغاز فعالیت خود در سمت استاندار یزد، خاتم را از بین شهرستان‌های یازده گانه استان انتخاب و با حضور در جمع مردم این شهرستان، از پروژه‌های اولویت دار و نیمه تمام در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان بازدید کرد.

فاطمی در جریان سفر به این شهرستان از پروژه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و سلامت، فرهنگ و آموزش بازدید کرد و در خصوص برنامه‌های سفر و با اشاره به حل بسیاری از موضوعات مطرح شده از سوی مردم، در خلال دیدارها، گفت: به منظور حل بعضی از مطالبات و مسائل مردمی مقرر شد جلساتی در مرکز استان برگزار شود تا شاهد سرعت گرفتن حرکت قطار توسعه این شهرستان در دولت سیزدهم و تحول و پیشرفت چشمگیر آن نسبت به گذشته باشیم.

 فاطمی یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان خاتم را موضوع بیمارستان و طرح توسعه آن دانست و با اشاره به بازدید از پروژه توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی (ره) تصریح کرد: مقرر گردید پروژه طرح توسعه بیمارستان شهرستان تکمیل و در دهه فجر افتتاح گردد، همچنین عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تختخوابی آغاز شود.

او با اشاره به بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان خاتم، خاطرنشان کرد: در این زمینه مقرر گردید بخش‌هایی از راه‌ها در دهه فجر افتتاح شود.

استاندار یزد به بازدید از مجتمع گلخانه‌ای چاهک اشاره و با بیان اینکه این مجتمع از پیشرفت خوبی برخوردار است، اظهارداشت: مقرر شد واحد‌های اینجا با قیمت تمام شده در اختیار فارغ التحصیلان رشته کشاورزی قرار گیرد.

دیدار با امام جمعه هرات، دیدار با اهالی چهار روستای شهرستان خاتم، بازدید از پروژه باند دوم بزرگراه هرات_هرابرجان، بازدید از پروژه‌ها و بخش‌های مختلف بیمارستان آیت الله خاتمی هرات (پروژه نیمه تمام توسعه بیمارستان، بخش عفونی، ساختمان زیست پزشک و بیماران کرونایی)، بررسی آخرین وضعیت پروژه باند دوم محور هرات - شهربابک از سوی استاندار یزد با حضور در کارگاه مرکزی این پروژه واقع در شهرستان خاتم و نیز بازدید از محل احداث کارخانه کاشی با ظرفیت تولید ۱۱ میلیون متر مربع و ایجاد اشتغال برای ۴۸۰ نفر و صدور دستورات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی آن از دیگر برنامه‌های سفر استاندار یزد به شهرستان خاتم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار