فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

موفقیت نیروی انتظامی در برقراری نظم همه جانبه

سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی در تمامی مأموریت هایی که داشته است، به خوبی نقش خود را ایفا کرده و نظم را برقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در استان توانستیم با به کارگیری تجهیزات، انگیزه، نظارت و مدیریت درست اقدامات بسیار خوبی در مرز‌ها انجام داده و امنیت آن را تأمین کنیم به نحوی که امروزه کمترین مسئله و مشکل را در مرز‌ها داریم.

او افزود: ما از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور در تمامی مأموریت‌ها چه آن‌هایی که از قبل برنامه ریزی شده و در ابتدای سال با اولویت بندی ابلاغ شده اند و چه مأموریت‌های غیر قابل پیش بینی تلاش به برقراری نظم کرده و تاکنون بسیار موفق بوده ایم.

سردار فرشید ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی به کمک تمام همکارانش توانسته است چه در تأمین امنیت انتخابات، مأموریت‌های مقابله با کرونا، تأمین امنیت در مراسم های محرم، صفر و عزاداری ها، تعطیلات و برقراری امنیت جاده ای، سرقت‌ها و کشفیات بسیار خوب عمل کند و وظایف خود را به درستی انجام دهد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: چه امسال و چه پارسال در بحث کشفیات مواد مخدر، دستگیری قاچاقچیان سوخت، قاچاق کالا، قاچاق مشروبات الکلی، مفاسد اخلاقی، کلاهبرداری فضای مجازی و فضای سایبری نیروی انتظامی با روحیه جهادی و ایثارگرانه خدمت رسانی کرده ایم.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.