خواجه ای گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی در ۲۴۵ روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال در دست انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح هادی در ۲۴۵ روستا با یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال اعتبار در دست انجام است که در صورت تخصیص اعتبار نسبت به شروع عملیات  اقدام می‌شود.

او  افزود: در طول یک سال گذشته، در ۱۹۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۵۷۸ میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است.

خواجه‌ای ادامه داد: از پروژه‌های فوق ۱۰۰ روستا مربوط به پروژه‌های آسفالت معابر از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها است که اعتبار آن ۳۶۲ میلیارد ریال است.

او ایجاد زمینه بهبود وضعیت اقتصادی روستا‌ها از طریق تسهیلات تولید، اشتغال، و ارتقاء درآمد روستائیان را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه روستا‌ها می‌توانند در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور مفید واقع شوند، اجرای طرح‌های هادی روستایی در بالا بردن کیفیت زندگی آن‌ها بسیار موثر بوده که در این راستا، خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستا‌ها و ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه، بنیاد مسکن به عنوان متولی امر ساخت و ساز و اجرای طرح هادی در روستا‌ها در تلاش است تا با تعامل دهیاران و اعضای شورای اسلامی در جهت توسعه و تقویت روستا‌ها قدم بردارد، گفت: باید هماهنگی و همکاری مناسبی میان دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مردم برای توسعه و آبادانی روستا‌ها وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.