استقرار کاروان سلامت در مناطق کم‌ برخوردار هشترود

بخشدار نظرکهریزی هشترود گفت: کاروان سلامت و حمایت هلال احمر در مناطق کم‌ برخوردار این بخش از جمله روستا‌های گرامی و قمرکندی مستقر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیفی بخشدار نظرکهریزی هشترود گفت: کاروان سلامت و حمایت هلال احمر خدماتی چون ویزیت و توزیع داروی رایگان، توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی و بسته‌های لوازم التحریر را عرضه می‌کند و با استقبال خوب اهالی روبرو شده است.

او هدف از اجرای این کاروان را بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی و همچنین ترویج فرهنگ بهداشتی به ویژه رعایت ضوابط و انجام واکسیناسیون و همچنین جذب داوطلبان جوان برای خدمت در هلال احمر بیان کرد.

او گفت: کاروان سلامت هلال احمر با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستا‌های مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت و امورات اجتماعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری در بین مردم، به همراه تیم پزشکی به روستا‌های این بخش اعزام شده است.

سیفی ارائه خدمات سلامت‌محور به اقشار نیازمند جامعه را از جمله اهداف این کاروان دانست و بیان کرد: فعالیت این تیم‌ها در مناطق محروم باعث ارتقای سطح سلامت روستاییان و تزریق روحیه امید به آنان می‌شود.

 اصلانی رئیس هلال احمر هشترود ویزیت رایگان، آموزش، غربالگری فشار خون و توزیع داروی رایگان را از جمله اقدامات این تیم عنوان کرد و افزود: با توجه به ویروس کرونا، ضدعفونی محیط عمومی از دیگر اقدامات این کاروان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.