شمس الهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۱۱۸ هزار و ۷۰۸ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری ارائه شدهاست، گفت: علاوه بر این، بیش از ۴ هزارو ۹۳۵ خدمت دیگر از طریق مراجعه حضوری انجام شده است.
شمس اللهی با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و ... انجام شدهاست، افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و ... بوده است.
او با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات رسانی فعال است، اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال گردیده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۵۱ مورد مربوط به انتقادات، شکایات تلفنی، نصب و جابجایی علمک، ۳۱۱ مورد مربوط به درخواست، خدمات الکترونیکی، استعلام و فرایند تسویه حساب، ۲۸۲ مورد شامل پیشنهادات، تغییر نام، شبکه گذاری گاز و درخواست وصل گاز و ۷ هزارو ۷۳۲ مورد نیز مربوط به پرداخت آنلاین قبض و ۱۱۰ هزارو ۳۳۲ مورد هم دریافت آخرین قبض دریافتی بوده است.
شمس اللهی با اشاره به اینکه انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکین بصورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
انتهای پیام / غ