کعبی زاده: ۲۷ استان در مسابقات جودوی قهرمانی کشور دختران شرکت کردند

دبیر فدراسیون جودو در خصوص مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان دختر در تهران توضیحاتی را بیان کرد.

صدیقه کعبی زاده، دبیر فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات قهرمانی کشور بانوان اظهار کرد: مسابقات جودوی قهرمانی کشور، انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه در تهران در حال برگزاری هستند. ۳۱۴ جودوکار دختر از ۲۷ استان کشورمان در ۸ وزن این مسابقات شرکت کرده اند و نکته جالب این که دیروز در مسابقات نوجوانان نمایندگان ۱۴ استان موفق شدند مدال کسب کنند. امیدوارم امروز نیز در مسابقات جوانان، استان‌های بیشتری مدال کسب کنند.

او در خصوص جوایز جودو کاران گفت: با برنامه ریزی و حمایت میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو شاهد ارتقای بیشتر جودوی بانوان هستیم و برای اولین بار پاداش نفرات برتر مسابقات روی سکو به آن‌ها اهدا شد.

او درباره وضعیت جودوی بانوان بیان کرد: علی رغم تعلیق ظالمانه فدراسیون جودوی کشورمان توسط فدراسیون جهانی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا ما از فضای مجازی استفاده کردیم. سرمربی تیم ملی برنامه‌ها و تمرینات را از این طریق به جودوکاران و مربیان منتقل کرد و امروز شاهد به ثمر نشستن این برنامه‌ها روی تاتامی هستیم. ما پس از این مسابقات اردو‌های تیم ملی را برگزار خواهیم کرد و مسابقات لیگ برتر و قهرمانی امید بانوان را نیز در پیش خواهیم داشت.

کعبی زاده در خصوص حضور جودوکاران بانوی کشورمان در مسابقات المپیک و جهانی گفت: ما مجوز حضور جودوکاران با پوشش را در مسابقات آسیایی داشتیم و قبل از این که توسط فدراسیون جهانی تعلیق شویم، لباسی را برای بانوان طراحی کردیم. در حال گرفتن مجوز این لباس از فدراسیون جهانی بودیم و قصد داشتیم مریم بربط، دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا را به مسابقات جهانی اعزام کنیم؛ اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش، رای تعلیق فدراسیون را بشکنیم و مجددا شاهد حضور تیم‌های ملی در مسابقات جهانی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
جناب وزیر ورزش نیم نگاهی به جودو بنداز اگر وقت داشتید .تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
شما چه رزومه ای در جودو دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
مثل کعبی زاده کنار تاتامی جودو فقط راه رفته ام! البته در کار جودو دخالت نکرده ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
آقای وزیر ورزش ! آقایان نمایندگان مجلس ! به داد جودو و جودوکاران برسید ! خانم کعبی زاده به دستور رییس فدراسیون جودو که اصالتا لر میباشد طلای جودوکار نوجوان تهرانی رو پس از مسابقه از دست این نوجوان دختر درآورده و به زنجان داد تا تیم تهران اول نشود و تیم لرستان قهرمان شود ! خبرنگار هم به سالن راه نمیداد و هرکاری دلش خواست انجام داد ! خانم کعبی زاده خدایی هم بالای سر هست !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
خانم کعبی زاده چرا نمیری فدراسیونهای دیگر رو آباد کنی !!
Iran (Islamic Republic of)
مربی جودو بانوان
۱۶:۳۶ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه در بیست سال گذشته جودو بانوان در اختیار افراد غیرجودویی افتاده است . این خانوم نایب رییس و دبیر فدراسیون که با حمایت معاون فرهنگی وزارت ورزش و بی عرضگی میراسماعیلی به جودو تحمیل شده فاقد ابتدایی ترین اطلاعات جودو بانوان است و بهتر است خودش برود و جودوی بانوان رو به جودوکاران و بانوان پیشکسوت این رشته بسپارد . رانت بازی در کسب دبیری فدراسیون برازنده ورزش کشور نیست هرچند با عکس انداختن با قهرمانان بخواهد برای خودش رزومه سازی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
می‌فرماید جودو تعلیق می‌باشد پس انتخابی تیم ملی چیست.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
ارش و کعبی زاده همه رو سرکار گذاشته اند
آخرین اخبار