نمایشگاه خیابانی عکس"نایب زیاره " درشهر اراک برپا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نمایشگاه خیابانی عکس"نایب زیاره " حاوی بیش از ۳۰ عکس از عادل عزیزی از عکاسان حرفه‌ای اراک در پیاده راه امیرکبیر این شهر دایر شد.

عادل عزیزی عکاس و خالق آثار این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت: نمایشگاه عکس"نایب زیاره " مربوط به عکس‌های اربعین حسینی امسال در سال ۱۴۰۰ هجری شمسی هست.

عزیزی افزود: این نمایشگاه با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کلانشهر اراک برگزار شده و در این نمایشگاه ۳۴ فریم عکس با سایز ۲ متر در ۳ متر برای بازدید علاقه‌مندان و جاماندگان اربعین را به نمایش گذاشتیم.

او اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که بیماری کرونا ایجاد کرد و ۲ سال عاشقان امام حسین نتوانسته بودند در زیارت اربعین شرکت کنند برای جاماندگان اربعین‌ای پیشکش شد تا در فضا و حال و هوای این محیط قرار بگیرند.

این هنرمند بیان کرد: به محض بازگشت از سفر اربعین امسال برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه را انجام دادیم و ظرف ۲ روز عکس‌ها آماده چاپ و نمایشگاه برگزار شد.

این نمایشگاه از روز افتتاح ۵ روز برقرار بوده و انشالله مخاطبین میتوانند از نمایشگاه بازدید کنند و به خاطر سایز عکس‌ها، فضای نمایشگاه به صورتی است که مردم می‌توانند عکس‌هایی با حال و هوای حرم بگیرند و خودشان را در آن فضا تصور کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار