استان کرمان در مسابقات انتخابی تیم ملی با کسب ۳ طلا از مجموع ۴ طلا بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی، رده‌های سنی امید، نوجوانان و جوانان به میزبانی استان زنجان برگزار شد و کرمانی‌ها توانستند در کاتا انفرادی نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

بر این اساس در رده سنی نوجوانان ۴۴ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان و به مربیگری مهدی شجاعی توانست مقام دوم کاتا انفرادی نوجوانان در انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

درخشش کاتارو‌های کرمانی در رده سنی جوانان نیز بی نظیر بود تا جایی که از بین ۴۳ شرکت کننده در این رده سنی، امیرحسن معین الدینی و ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان در فینال کاتای انفرادی انتخابی تیم ملی با هم به رقابت پرداختند که امیرحسین معین الدینی با مربیگری ناصر یعقوبی مقام اول و ابوالفضل شیخ شعاعی با مربیگری عابد علمدار مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین ابوالفضل فرامرزپور دیگر نماینده استان کرمان، مقام سوم کاتا انفرادی رده سنی جوانان را با مربیگری عابد علمدار به دست آورد.

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران نیز ۳۲ ورزشکار در بخش کاتا انفرادی در رده سنی امید با یکدیگر به رقابت پرداختند که مهدی رضایی با مربیگری مسعود دانشور از استان کرمان به مقام اول دست یافت.

همچنین محمد مهدی شجاعی نیز با مربیگری مسعود دانشور توانست مقام سوم کاتای انفرادی رده سنی امید را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس کرمان با قاطعیت توانست با کسب ۳ طلا از مجموع ۴ طلا جایگاه نخست را کسب کند.

در کاتای تیمی رده سنی نوجوانان – جوانان، تیم محسن رشیدی متشکل از امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور با مربیگری عابد علمدارزاده اول شد.

همچنین تیم ناصر فاضلیان با ترکیب امیرمحمد عامری، آرتا سیستانی و آرمیا سیستانی به مربیگری فاضلیان نیز در کاتا تیمی دوم شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار