هاشمی در دومین سفر درون استانی خود به مهدیشهر، ضمن دیدار با روستاییان و بررسی دغدغه‌های آنها، از حمایت از تولید ثروت در روستا‌ها و مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  هاشمی استاندار سمنان به شهرستان مهدیشهر سفر کرد. 

او در این سفر ضمن بازدید از مجموعه کشت و صنعت شهمیرزاد، سری به روستای فولاد محله زد و پس از ادای احترام به مقام شهدای روستا، با خانواده شهید چنگیزی و خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام شهرستان مهدیشهر دیدار کرد.

استاندار در جمع دهیاران و بخشداران استان در مسجد روستای فولاد محله، مشکلات دهیاران و بخشداران در هر منطقه خدمتی را بررسی و بر تعامل و مدیریت مناسب برای رفع مشکلات تاکید کرد.

در این همایش از دهیاران و بخشداران تجلیل شد.

استاندار سمنان گفت: مهمترین دغدغه دهیاران که در این جلسه مطرح شد موضوع تولید ثروت در روستا با هدف ماندگاری روستائیان در روستا‌ها و ایجاد اشتغال خانگی بود.

هاشمی موضوع آب را هم مهمترین موضوع مطرح شده دهیاران عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های نوین کشت و ابیاری موضوع کمبود آب در استان مدیریت شود.

استاندار سمنان در خصوص مشکلات روستای فولادمحله هم موضوع گازرسانی به برخی روستا‌ها، اجرای طرح بازنگری هادی در روستا‌ها و مساعدت بنیاد مسکن برای احداث مسکن با هدف بازگشت جوانان به روستا‌ها و خوداشتغالی را مهمترین دستور کار برشمرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.