در توفان شاهین ؛

۱۶۲ آسیب دیده اسکان اضطراری داده شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در توفان حاره‌ای اخیر در جنوب استان به ۲ هزار و ۳۴۵ نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد ۱۶۲ نفر در چادر اسکان اضطراری داده شدند.

علیرضا میربهاءالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،از استمرار امدادرسانی به مناطق طوفان زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد وگفت: همزمان با وقوع توفان حاره‌ای در استان کار امدادرسانی به مردم آسیب دیده ۱۲ روستا توسط ۶۶ تیم عملیاتی در حال انجام است.

وی بیان کرد: ۱۴۶ تخته موکت، ۳۸۱ تخته پتو، یک‌هزار و ۱۱۵ کیلوگرم نایلون و ۱۴۴ عدد روکش چادر از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان طوفان حاره‌ای در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۱۳۱ بسته غذایی۷۲ ساعته، ۱۷ بسته غذایی یکماهه، ۷۵۰ قوطی کنسروجات، ۷۲۰ کیلوگرم برنج، یک‌هزار و ۲۰۰ قرض نان و قند، شکر و چای نیز در این مدت در مناطق آسیب طوفان استان بین مردم توزیع شده است.

وی افزود: ۳۷۶ نفر روز امدادگر با بکارگیری ۳۴ دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های سرباز، چابهار و کنارک کار امدادرسانی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار