اگر می خواهید زندگی در فضای «بازی مرکب» را تجربه کنید یک هتل در اسپانیا، موقعیت مکانی این سریال را شبیه سازی کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان سریال " بازی مرکب " یا "The Squid Game" را دنبال کردند و این سریال مورد تحسین بسیاری از بینندگان قرار گرفت تا اینکه به یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای تبدیل شد. این سریال در جزیره‌ای ناشناخته در سواحل کره جنوبی اتفاق می‌افتد، جایی که گروهی از مردم یک بازی را به منظور رقابت برای بقا انجام می‌دهند و هر بازی در یک اتاق متفاوت طراحی شده خاص، صورت می‌گیرد.

سریال «بازی مرکب»

زندگی در فضای سریال «بازی مرکب»

اگر کسی می‌خواهد در فضای "بازی مرکب " زندگی کند، می‌تواند در اسپانیا یک خانه تفریحی اقامتی اجاره کند که شبیه راه پله صورتی در داخل ساختمانی است که مسابقات سریال معروف درون این مجموعه برگزار می‌شود. کارگردان هوانگ دونگ هیوک در مصاحبه‌ای گفت که راه پله‌های به هم پیوسته با رنگ‌های روشن که در مجموعه‌های پرطرفدار نشان داده شده، از یک اثر هنری خلق شده توسط هنرمند MC Escher الهام گرفته شده است.

زندگی در فضای سریال «بازی مرکب»

خانه " La Muralla Roja " واقع در آلیکانته، شامل ۵۰ آپارتمان منحصر به فرد است که توسط تعدادی پله رنگارنگ به هم متصل شده اند، این مجموعه آپارتمانی مدرن توسط هنرمند مشهور اسپانیایی ریکاردو بوفیل طراحی شده است. چندین نفر در این ملک آپارتمان دارند و ساختمان دارای دو مغازه، سونا و رستوران در طبقه اول و همچنین سولاریوم و استخر در تراس پشت بام است.

تجربه زندگی در فضای سریال «بازی مرکب»

هنگام بازدید از راهرو‌های با الهام از Kasbah، بازدید کننده متوجه شباهت‌های بین خانه با ساختمانی که در سریال کره‌ای وجود دارد، می‌شود. در داخل اتاق‌ها دکوراسیونی ساده وجود دارد و اتاق‌ها به خوبی تهویه شده و مشرف به دریا هستند. هزینه اجاره یک اتاق برای هر شب ۱۷۰ پوند است و کسانی که می‌خواهند در فضای سریال کره‌ای زندگی کنند، می‌توانند اتاق را در سایت‌های رزرو هتل در اینترنت رزرو کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
بسیارهم عالی!!!