فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماهه نخست سال بالغ بر ۸۰ تن انواع مواد افیونی در درگیری‌های مختلف انتظامی استان کشف شده است.

 سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، از همراهی و مشارکت مردم و مسئولین در رسیدن به شاخصه‌های برتر انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: در شش ماهه نخست سال بالغ بر ۸۰ تن انواع مواد افیونی در درگیری‌های مختلف انتظامی استان کشف شده است.

سردار طاهری افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا نیروی انتظامی خدمات مضاعف خود و عملکرد ناجا در طول سال را به مردم معرفی و ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت دو مقوله مهم و خط قرمز نیروی انتظامی است تمام تلاش جان برکفان ناجا این است که بتواند این دو مقوله را با هم و در کنار هم برای مردم فراهم کنند.

وی بیان کرد: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان در حاشیه مرز‌ها بحمدلله با حضور مقتدرانه همه همکاران جان برکفان از مرزبانی تا انتظامی و با پشتیبانی فرماندهی قرارگاه سپاه قدس در جنوب شرق کشور، امنیت مثال‌زدنی در این استان برقرار شود و این اقدامات و تلاش‌ها منجر به آن شده که تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای بر هم زدن این امنیت مثال‌زدنی نقش بر آب شود.

سردار طاهری با بیان اینکه امنیت حاصل مشارکت مردم، مسئولین و دستگاه‌ها با ناجا و دیگر نیروی‌های مسلح برقرار می‌شود، تصریح کرد: نیروی انتظامی توانسته بر اصل پیشگیری از وقوع جرائم از ظرفیت مهم و تاثیرگذار و همچنین مشارکت آنان در برقراری، حفظ و پایداری امنیت بهره ببرد که جا دارد از مردم و مسئولین این استان قدردانی شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همت و تلاش بیش از پیش مسئولین برای رشد، بالندگی و توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، افزود: بحمدلله این همدلی و همراهی مسئولین و مردم با همدیگر این زمینه را فراهم کرده تا به رشد و بالندگی بیش از پیش این استان قدم‌های بزرگی برداشته شود.

وی بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی استان نیز در یک سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی و این مشارکت و همراهی مردم و مسئولین در شاخصه‌های مختلف رشد داشته باشیم که در این راستا یکی از اقدامات انتظامی استان برخورد با چالش مواد مخدر و اینکه در شش ماه نخست سال بیش از ۸۰ تن انواع مواد افیونی در درگیری‌های مسلحانه با قاچاقچیان کشف و ضبط و از انتقال آن به عمق کشور جلوگیری به عمل آمد.

سردار طاهری به کاهش ۱۴ درصدی کل جرائم در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا همراهی، همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها، اقشار مختلف مردم، بزرگان و ریش سفیدان طوایف و جوانان در این موفقیت بسیار تاثیرگذار بود که جا دارد از مشارکت این عزیزان کمال قداردانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار