هادی چوپان درباره کسب مدال برنز خود در رقابت‌های مستر المپیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی چوپان درباره حضور خود در رقابت‌های مستر المپیا گفت :هدیه و کسب مدال تاریخی را با همه ایرانیان، پیشکسوتان و ورزشکاران شریک هستم و شرمنده مردم عزیزم هستم که رنگ مدالم زرد نشد البته باید بگویم که نگذاشتند تا رنگ مدالم طلایی شود.

او ادامه داد: مدال و کمربند قهرمانی ام را به گرم گرم خاک پاک وطنم و سانتر سانتر میهن عزیزم تقدیم می‌کنم. شرمنده، خجالت زده و رو سیاه همه هستم که رنگ مدالم زرد نشد. من حریف همه رقبای خودم شدم، اما حریف داور و نظرات داوری نشدم. امیدوارم عمری باقی باشد تا همچون یک سرباز و بردار کوچک سال آینده بتوانم جبران کنم و قول می‌دهم به هیچ چیزی جز مدال زرد رنگ راضی نشوم.

چوپان افزود: خداوند را بابت این رحمت و نعمت تاریخی شکر می‌کنم. از خانواده خودم که ۴ ماه آن‌ها را ندیدم، استاد بزرگم هانی رامبد، از دوستان عزیزم مهدی و هادی که همیشه مثل کوه پشت من بودند و کمکم کردند تشکر می‌کنم و مدالم را با آن‌ها تقسیم می‌کنم. من در این مسابقات همه توان خودم را به کار گرفتم، اما اگر نتیجه آن طلایی نشد شرمنده هستم. من اکنون محتاج هوای میهنم و عاشق خاک ایران هستم. اگر کم و کسری گذاشتم حلالم کنید . هادی چوپان ملقب به گرگ ایرانی موفق شد در دسته آزاد مسابقات مستر المپیا رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و برنزی شود.

همچنین هادی چوپان جایزه مردمی این دوره از مسابقات را دریافت کرد. گرگ ایرانی در سال ۲۰۱۹ مدال برنز و در مستر المپیا ۲۰۲۰ به عنوان چهارم رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار