انریکه: مقابل قهرمان جهان عملکرد بسیار خوبی داشتیم

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از شکست مقابل فرانسه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از شکست مقابل تیم ملی فرانسه و کسب رتبه دوم این رقابت‌ها اظهار کرد: صرف نظر از این که در چه جامی و مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، همیشه سعی می‌کنیم بهترین نمایش خود را ارائه دهیم، این موضوع در مسابقه امشب هم وجود دارد، مقایل فرانسه شکست خوردیم، اما بسیار عالی عمل کردیم و‌ای کاش می‌توانستیم با قهرمانی به هوادارانی که در ورزشگاه بودند و از ما حمایت می‌کردند قدردانی می‌کردیم.

انریکه درباره کاپیتان تیم خود گفت: همه ما به بوسکتس افتخار می‌کنیم و از این که جایزه بهترین بازیکن تورنومنت را کسب کرده است بسیار خوشحال هستیم. ما مقابل یکی از بهترین خط حمله‌های جهان دفاع می‌کردیم و این موضوع ارزش کار ستارگان ما را بسیار زیاد می‌کند.

انریکه در انتها گفت: تیم ما در این مسابقات نه تنها قهرمان اروپا را شکست داد بلکه با قهرمان جهان نیز کاملا برابر بازی کردیم و‌ای کاش می‌توانستیم از گل خود در این بازی محافظت کنیم و بازی با پیروزی به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: زمانی که یک بر صفر پیش افتادیم می‌توانستیم جریان بازی را به نفع خود تغییر دهیم، اما بنزما گل فوق العاده‌ای زد و همه چیز را برابر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار