معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان در مجموعه گردشگری اندبیل سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در  جلسه بررسی مشکلات مربوط به واگذاری اراضی ملی به طرح مجموعه تفریحی و گردشگری اندبیل خلخال گفت: این طرح شامل پیست اسکی، اسکی روی چمن، تله سیژ، پیست دوچرخه سواری، پارک بازی و پیست آموزشی کودکان، برکه ماهیگیری و اقامتگاه‌های توریستی، کوهستانی و بوم گردی در مساحتی بالغ بر ۸۴ هکتار با حدود ۷۸۰۰ هکتار زیربنا با بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد بود.

او بیان کرد:بخشی از این محدوده اجرای طرح اراضی شخصی بوده که باید توسط سرمایه گذار خریداری و تغییر کاربری داده شود و بخشی نیز اراضی ملی و جنگل است که با توجه به نوع پوشش گیاهی و نیاز طرح در دوقالب ماده (۲) و ماده )۳(توسط امور اراضی و منابع طبیعی واگذار خواهد شد.

 این جلسه با حضور سهامداران شرکت زیبا دشت اندبیل به عنوان سرمایه گذار، سرپرست فرماندار خلخال، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر امور اراضی و معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان در فرمانداری خلخال برگزار شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.