معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت:میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ۹۳ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت:در سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال ۹۱؛ ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شد.

بیگ زاده افزود: این اعتبارات در قالب هزار و ۶۳۵ پروژه و ۲۲۸ مصوبه به استان ابلاغ شد که بیشترین پروژه‌های این سفر مربوط به حوزه‌های کشاورزی، آموزش، منابع آب، صنعت و معدن، حمل و نقل و عمرانی شهری و روستایی و بهداشت و درمان است.


بیشتر بخوانید


او اعتبارات اولیه مصوب سفر را ۵۰۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۱۲۸۰ میلیارد تومان یعنی ۲ونیم برابر، اعتبارات اختصاص یافت.

او سفر مقام معظم رهبری به استان را موجب پیشرفت بیش از یک دهه استان در مسیر ترقی و توسعه دانست.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، ساخت بیمارستان‌ها در بجنورد، شیروان، توسعه، تکمیل و تجهیز بیمارستان سپاه در بجنورد، توسعه انجام تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مرکز درمانی بنت الهدی در بجنورد، کمک به تکمیل خط انتقال آبرسانی شهر بجنورد، کمک به تکمیل و بهره برداری سد‌های استان و ساخت پست برق ۴۰۰ کیلو ولت بجنورد و انجام برق رسانی به روستا‌های استان از جمله پروژه‌هایی مهمی است که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان پیگیری شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.