در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۹۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه 19 مهرماه در ابتدای معاملات با رشد  893 واحد در ارتفاع یک میلیون و 456 هزار واحدی قرار گرفت. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «شپدیس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «کیمیاتک»، «فسبزوار» و «برکت» سه نماد پر تراکنش بودند.
بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد
شاخص هم وزن نیز با اُفت ۹۲۶ واحدی بر روی پله ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون سهم به ارزش ۲ هزار و ۷۸۱ میلیارد تومان رسید.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

رشد ۵۱ واحدی شاخص کل فرابورس

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۱ واحدی روی پله ۲۰ هزار و ۸۳۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران نیز به تعداد یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم به ارزش یک هزار و ۷۱ میلیارد تومان رسید.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های شپدیس، فملی و فخوز به ترتیب با ۵۷۴.۸۸، ۵۴۷.۵ و ۳۹۸.۱۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. فارس، شبندر، شپنا به ترتیب با ۸۵۷.۰۹، ۳۰۰.۹ و ۲۴۵.۸۸ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس

نماد‌های زاگرس، آریا و شاوان به ترتیب با ۶۱.۷۵، ۱۷.۹۳، ۷.۵۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. غضینو، فرابورس وسمگا به ترتیب با ۱۰.۵۱، ۹.۳، ۷.۹۳ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. خودرو، فلزات اساسی و فرآورد‌های نفتی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های دروز، شسینا و نمرینو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های کسعدی، وسکرد و بالبر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زاگرس، سدبیر و ساینا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ریشمک، کی بی سی و قشیر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، بارند و ولیز بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های وسرضوی، کارین و کدما در بورس تهران داشتند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۲۱۴، اراد ۷۰۴ و اراد ۶۴۴ و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۷۰۴ و اراد ۶۴۴ در فرابورس تهران داشتند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های صمعاد ۴۰۷، وبهمن ۲ و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کمند۲، وسکرمان و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد
همچنین اراد ۸۶۴، اراد ۲۱۴ و اراد ۶۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و اعتماد ۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

بورس بعد از دو روز آهسته مثبت شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۶:۰۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
با چند سهم الکی و با دستکاری مثبت شد . همه سهام منفی بودند .. بازار دستوری و با دستکاری شاخص داره مردمو بدبخت میکنه .. کسی نیست به داد مردم برسه ؟
آخرین اخبار