ماموران مبارزه با مخدر دلیجان در عملیات کشف عمده مواد مخدر به تعقیب و گریز با سوداگر مرگ پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ماموران پلیس مبارزه با مخدر شهرستان دلیجان با شناسایی یک سوداگر مرگ و در عملیات کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر به تعقیب و گریز با این قاچاقچی مواد مخدر پرداختند.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مخدر شهرستان دلیجان، با دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از مسیر محور‌های مواصلاتی این شهرستان، شناسایی و دستگیری این فرد را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ سپهوند افزود: مأموران پس از شناسایی سواری حامل مواد مخدر، در یک عملیات تعقیب و گریز این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

او اضافه کرد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی، موفق به کشف ۶۹ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به گونه‌ای ماهرانه در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری خودروی توقیفی در این عملیات بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
مراقب خودتونم باشید چشم به راه دارید