نوذری گفت: امروزه استاندارد در همه جنبه‌های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالا‌ها و خدمات نیست بلکه حوزه‌های کلانی را در برمی گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نوذری استاندار ایلام در پیامی فرارسیدن هفته استاندارد را تبریک گفت.

متن پیام، نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه استاندارد در همه جنبه‌های زندگی نقش مهمی دارد و تنها محدود به کالا‌ها و خدمات نیست بلکه حوزه‌های کلانی، چون انرژی، حمل و نقل، صنعت ساختمان و یا گردشگری و فناوری اطلاعات را در برمی گیرد.

تاکید بر اهمیت و جایگاه ممتاز استانداردها، کلیدی‌ترین مؤلفه نیل به چشم انداز توسعه پایدار در کشور است. در شرایطی که رقابت در بازار‌های بزرگ بین المللی منوط به دستیابی به کیفیت بالا و منطبق با استادارد‌های جهانی است، تولیدی که فاقد کیفیت و استاندارد‌های لازم باشد در بین مشتریان جهانی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

در استان ایلام نیز ضرورت دارد تا با ترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه و رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالا‌ها ضمن پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های شهروندان در این راستا و افزایش سطح رضایت مندی مخاطبان و مشتریان زمینه یکی از محوری‌ترین مولفه‌های زندگی امن و توام با رفاه و مسیر رشد و توسعه تولید و صنعت استان را فراهم کنیم.

ضمن تبریک ۲۲مهر، روز جهانی استاندارد به همه تلاشگران متعهد و سخت کوش سازمان استاندارد ایران به ویژه کارکنان با انگیزه و پرتلاش استاندارد ایلام، امیدوارم با هم افزایی و تعامل بیشتر در جهت ارتقاء استاندارد‌ها بیش از پیش در حفظ و حراست از سلامتی و امنیت جامعه منشا خیر و اثر باشید.

محمد نوذری
استاندار ایلام

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.