درمانگاه عمومی خیری فروغی امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و جمعی از مسئولان در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، درمانگاه عمومی خیری فروغی امروز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و جمعی از مسئولان در شهرکرد افتتاح شد، این درمانگاه در هشت طبقه با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده است و طبق خواسته خیر نیک اندیش ضامن فروغی ۱۰ درصد درآمد این درمانگاه صرف درمان نیازمندان خواهد شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش سلامت از وظایف مدیران محسوب می‌شود، گفت: در ایام شیوع کرونا اهمیت وجود مراکز درمانی در تمامی نقاط استان در بخش خصوصی و دولتی بر همگان روشن شد.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر اینکه دولت برای پیشبرد اهداف و ارائه خدمت بهتر به مردم در حوزه‌های مختلف باید بخش خصوصی و مردمی را در کنار خود نگه دارد، اظهار کرد: برای همکاری این بخش‌ها با دولت باید دولتمردان موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران و خیران را بردارند.

عباسی اضافه کرد: اگر دولت از ظرفیت‌های بخش خصوصی، خیری و مردمی استفاده نکند، باید به تنهایی مشکلات را حل کند و قطعا در شرایط موجود، امکانات و اعتبارات موردنیاز را در اختیار ندارد، بنابراین این مسئله موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه مجموعه‌هایی مانند اداره مالیات، بیمه و کار باید نهایت همکاری را با مجموعه درمانگاه خیری فروغی برای ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم داشته باشند، گفت: درحالی که رعایت ضوابط و قوانین امری ضروری تلقی می‌شود، اما دستگاه‌ها نباید به بهانه اجرای قانون سخت‌گیری و سنگ‌اندازی داشته باشند.

عباسی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از مدیران در چهارمحال و بختیاری به‌علت واهمه از دستگاه‌های نظارتی در صدور مجوزات سخت‌گیری‌های بسیاری دارند، مدیران باید در حمایت از سرمایه‌گذاران و خیرین در حوزه‌های مختلف جسارت داشته باشند و روند صدور مجوزات را تسهیل کنند.

او با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش سلامت از وظایف مدیران محسوب می‌شود، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا اهمیت وجود مراکز درمانی در تمامی نقاط استان در بخش خصوصی و دولتی بر همگان روشن شد.

عباسی یادآور شد: قطعا ورود افراد به مباحث خیری و کمک به نیازمندان و محرومان در جامعه برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد، خیرین می‌توانند با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کسب و کار ایجاد کرده و درآمدزایی نیز داشته باشند و همچنین به مردم نیز خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار