افتتاح طرح نذرآب ۴ هلال احمر مازندران در سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از افتتاح طرح نذرآب ۴ هلال احمر استان در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در افتتاحیه طرح نذرآب ۴ در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان با تشریح برنامه‌های اجرایی کاروان سلامت هلال احمر استان،گفت:در این طرح خدمات متنوعی از قبیل توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، توزیع تانکر‌های آب، ارائه خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و آموزشی برنامه ریزی شده که درقالب طرح نذرآب ۴ ازسوی داوطلبان هلال احمر استان اجرا خواهد شد.

او افزود: ۱۲۱ تانکرآب، ۳۳۰۰ کیلو آرد، ۳۰۰۰ قوطی کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا، ۸۰ دستگاه تصفیه آب، ۲۰ هزار ماسک و ۲۰۰۰ ژل ضدعفونی، ۲۰۰ بسته غذایی و ۳۰۰ کیلو برنج، ۲۰۰ تخته پتو، ۴۰۰ کیف مدرسه به همراه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و مقادیر متنابعی از سایر ملزومات موردنیاز ساکنان منطقه به ارزش ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای اجرای طرح نذرآب ۴ به مقصد شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان ارسال شد که از امروز در میان مناطق و اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

فخاری گفت: یکی از ویژگی‌های این طرح که برای اولین بار در کشور انجام خواهد شد شناسایی و پیگیری بیماران نیازمند و رصد کامل مراحل درمانی آن‌ها ست که برای این طرح بودجه و اعتبار ویژه‌ای اختصاص دادیم و جمعیت مرکز هم قول مساعد همکاری و حمایت دادند.

او افزود: جمعیت هلال احمر مازندران تاکنون در ۳ مرحله در قالب برنامه ملی نذرآب در این منطقه حضور یافت و خدمات متنوعی را تقدیم هموطنان نیازمند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: خدمت به همه نیازمندان و اقشارآسیب پذیر را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم و هیچگونه منتی برکسی نداریم و با تمام وجود افتخارمی کنیم که در خدمت هموطنان هستیم.
انتهای یام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار