به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: در شش ماهه اول سال ، از مجموع ۷۰۰ شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵، بالاترین میزان شکایات مربوط به خدمات اینترنت با بیش از ۶۰ درصد و پس از آن شکایات مرتبط به تلفن ثابت با ۲۳ درصد، تلفن همراه با ۱۳ درصد، دفاتر پیشخوان با دو درصد و خدمات پستی با دو درصد شکایات در رتبههای بعدی قرار دارند.
مرتضوی افزود:در شش ماهه اول سال ۹۸، میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات هفت روز کاری بوده است که این زمان در سال به دو روزکاری رسیده است.
بیشتر بخوانید
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان شمالی گفت: سامانه ۱۹۵ سامانهای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزههای ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن ۱۹۵ و شماره تلفن رایگان ۱۹۵ در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.
انتهای پیام/ ر