امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قانون قراردادی اجتماعی و برای رفاه مردم است،گفت:نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: نیروی انتظامی در مسائل اجتماعی، خدمات عمومی و مردمی نقش پررنگی دارد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از مسائل ارتقاء خوبی داشته است، افزود: نیروی انتظامی طی سالیان أخیر نشان داده توانایی بالایی در تأمین نظم و امنیت جامعه داشته و از مأموریت‌های مختلف سربلند بیرون آمده که این مهم در سایه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مدیران و کارکنان نیرو به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ادامه داد: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توأم با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، مأموریت نیروی انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

او توجه پلیس به بحث خانواده و احداث دارالقرآن امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در انتظامی استان زنجان را بسیار خوب و اثر گذار دانست و گفت: در حال حاضر پلیس در نظامی اسلامی با هدف الهی مشغول به کار بوده و به مردم خدمت می‌کند و تمامی خدمات پلیس به مردم اجر و پاداش الهی دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه مجموعه فرماندهی انتظامی استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت، افزود: پلیس استان در ماموریت‌های خود بسیار منظم، وظیفه شناس و قاطع هستند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.