سرپرست جدید اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی معرفی شد

افشین داوری در حکمی از سوی وزیر ورزش‌وجوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مراسم معارفه مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با حضور بنیامین شکوه‌فر، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش، خسرو قمری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش، افشین داوری، سرپرست جدید اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، امیر رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، رؤسای برخی از ادارت ورزش‌وجوانان و هیات‌های ورزشی خراسان رضوی در سالن جلسات اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد.

افشین داوری سرپرست جدید اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرزاد فتاحی، مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان این استان گفت: قطعا رضایت‌مندی مهم‌ترین ابزاری است که در این دولت باید داشته باشیم.

او افزود: در زمان حضورم در اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تیم خوبی داشتیم و مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را در مشهد میزبانی کرده و این آب و خاک را به جهانیان معرفی کردیم. مقداری از آن افتخارات فاصله گرفته‌ایم، اما با همدلی و شعار رضایت‌مندی مراجعین، مردم و جوانان به آن دوران بازگردیم. یقین دارم که وزارت ورزش به خاطر امام رضا (ع) حمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: نیاز داریم در کنار امام مهربانی‌ها بتوانیم تمام آمال و آرزو‌های خود را بیان کرده و به آن دست یابیم. تیم خوب و توانمندی در اداره کل ورزش‌جوانان فعلی روی کار است. امیدوارم با این تیم کارآمد، باعث رشد و توسعه بیشتر ورزش در خراسان رضوی شویم.

داوری بیان کرد: از تمام همکارانم در اداره کل‌ورزش‌وجوانان، ادارات ورزش‌وجوانان شهرستان‌ها و هیات‌های خراسان رضوی تقاضا دارم که به گذشته بازنگردند و برای دست‌یابی اهداف خود رو به جلو حرکت کنند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.