مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی آبادان از آغاز به کار مجدد خدمات اتوبوسرانی آبادان از شنبه آینده خبر داد.

حمزه بغلانی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: با تلاش ها و  پیگیری های انجام شده شرایط راه‌اندازی مجدد ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی مسافران درون شهری آبادان فراهم شده و با هماهنگی های صورت گرفته از سوی ستاد کرونا ، از هفته آینده خطوط واحد اتوبوسرانی فعال می شوند.

او خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های جدی ما معطل ماندن چند ساله تعیین نرخ های کرایه برای چند مسیر مختلف بود که شورای شهر با در نظرگرفتن صرفه و صلاح شهروندان و سازمان ، با پیشنهاد ما در این باره موافقت کرد و برای مسیرهای مختلف نرخ های کرایه جدید تعیین شد‌.

مدیر سازمان اتوبوسرانی ادامه داد: بر این اساس نرخ کرایه جدید مقصدهای درون شهری ۱۵۰۰ تومان، کوی بهروز ۲۰۰۰ تومان،برای روستاهای حیر و رمیله ۲۵۰۰ تومان و برای خضر و صیداویه نیز ۲۵۰۰ تومان خواهد بود.

او  یادآور شد: از آنجایی که سازمان اتوبوسرانی با درآمدهای خود فعالیت می کند، تعطیلی دو ساله ناشی از کرونا این سازمان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است و درآمد فعلی برای جبران استهلاک و هزینه های مصرفی خودروها نیز کفایت نمی کند.

بغلانی گفت: برای اینکه خدمات رسانی ایمن تر ، بهتر و مناسب تر به شهروندان داشته باشیم سازمان به درآمد افزون تر نیاز دارد و امیدواریم مردم و مسئولان در این زمینه همکاری و همراهی خود را دریغ نکنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.