محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازی‌های پارا آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سطح مسابقات پارا آسیایی گفت: برنامه امروز در خصوص آخرین بررسی ها درباره بازی‌های پارا آسیایی بود. در مورد برخی ابهامات مسابقات پارا آسیایی و پارالمپیک ۲۰۲۴ صحبت کردیم. شعار بازی‌های آسیایی را انتخاب کردیم که مورد قبول واقع شد. نام کاروان پارا آسیایی جوانان به لطف پاسداشت و زحمات کادر درمان، به نام "مدافعین سلامت" نام گذاری شد. با شعار اراده، تلاش و پیروزی این کاروان می‌تواند موفقیت‌های زیادی در این بازی‌ها به دست بیاورد.

او در مورد عملکرد کاروان المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: عملکرد کاروانمان در این دوره از مسابقات، یکی از بهترین عملکرد‌ها از لحاظ رنگ مدال بود. ورزشکارانمان توانستند بهترین نشان ها و عناوین را کسب کنند. ورزشکاران پس از این بازی ها، رها شدند؛ اما هیچ ورزشکار حرفه‌ای این کار را انجام نمی‌دهد. بسیاری از ورزشکاران پس از مسابقات المپیک و پارالمپیک، تمرینات خود را شروع کردند تا بتوانند باز هم افتخار آفرینی کنند. ستاد بازی‌های پارا آسیایی را تشکیل دادیم و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت. این حمایت به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است و ادامه خواهد داشت.

او در خصوص استخدام ورزشکاران پارالمپیکی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران داشتند، این امر با دستور وزارت ورزش و جوانان در حال پیگیری است. از کمیته ملی المپیک مستندات و فاکتور‌هایی را به وزیر ورزش ارسال کردند. سجادی و اعضای وزارت ورزش با عزمی جدی، پیگیر این موضوع هستند. آنچه برای تحقق این مسئله وجود دارد، یک پروسه زمان بر است و وزارت ورزش، در حال انجام آن است. ان شاالله این اتفاق رخ دهد و بتوانیم آن را اجرا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار