پویا محمودیان بیان کرد: تصمیم گرفته شد که نمایشگاه صنایع دستی بعد از رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی کشور، درباره تعویق برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی که قرار بود از بیست و هفتم تا سی‌ام مهرماه برگزار شود، بیان کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی، معمولاً همزمان با روز بیستم ماه خرداد یعنی ۱۰ ژوئن، روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شد. متاسفانه در دو سال گذشته به جهت شیوع بیماری کرونا نمایشگاه‌های ملی ما هم برگزار نشدند.

وی افزود: یکی از مطالبات اصلی همه هنرمندان، برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی با همان کیفیت و استاندارد‌های قبل از شیوع بیماری کرونا بوده است.

محمودیان درباره تعویق برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز محدودیت‌های کرونا به قوت خود باقی است و بحث تردد صنعتگران و هنرمندان از ۳۱ استان به جهت مستقر شدن در تهران و شرکت در این نمایشگاه، با مشکلات متعددی روبروست و همچنین مسئله سلامتی این عزیزان در درجه اول برای ما مهم است، این نمایشگاه به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: البته با توجه به زمان کمی که برای تبلیغات گسترده این نمایشگاه باقی بود و از طرف دیگر به خاطر محدودیت‌های ناشی از کرونا، تبلیغات گسترده برای مخاطب حداکثری به منظور فروش کالا‌های صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی انجام نشده بود.


بیشتر بخوانید:


پویا محمودیان بیان کرد: ما موظف هستیم که با تبلیغات گسترده، توجه تمامی آحاد مردم، به ویژه پایتخت را به نمایشگاه جذب کنیم؛ بنابراین تصمیم گرفته شد که زمان این نمایشگاه به بعد از رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا انجام شود. با توجه به اینکه تزریق دو دوز واکسن در دست انجام است، این نمایشگاه پس از انجام واکسیناسیون و رفع محدودیت ها، برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: من این نوید را خدمت تمامی هنرمندان و صنعتگرانی که بی صبرانه منتظر برگزاری مجدد نمایشگاه صنایع دستی، چه در پایتخت و چه در استان‌ها هستند خواهم داد که با تأکید وزیر محترم وزارت میراث فرهنگی و همچنین پیگیری‌های معاونت صنایع دستی، در اولین و مناسب‌ترین زمان، این نمایشگاه با استاندارد و با کیفیت قابل ملاحظه و با تبلیغات بسیار خوب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار