سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ ۷ کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲۸ نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند افزود: در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۸۷ نفر، زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۶۹ نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۲۵ نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۴ نفر و در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۳۳ نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت مراقبت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بستری شدن ۵۹ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

شفیعی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴ هزار و ۸۰۶ نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: ازابتدای شروع واکسیناسیون در استان کرمان نیز تاکنون یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۳۳۱ واکسن در نوبت اول و ۷۷۲ هزار و ۷۶۰ واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار