به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد رجائیان مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست، خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا این ضرورت شدت پیدا کرده است.
او افزود: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روزرسانی در این وب سایت قرار میگیرد، ادامه داد: شهروندان برای دریافت خدمات میتوانند در این درگاه اینترنتی ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.
رجائیان بیان کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان میتوانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبانهای آنلاین در ارتباط باشند.
او تصریح کرد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزههای عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده در این درگاه بارگذاری شده است.
انتهای پیام//ف.ا