سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور اعضای این کمیسیون در در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و نشست مشترک با اعضا و دبیر این شورا خبر داد.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور اعضای این کمیسیون در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و نشست مشترک با اعضا و دبیر این شورا خبر داد و گفت: سؤال‌ها و پیشنهاد‌های بسیار مهمی مطرح شد تا ارتباط کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با شورای عالی امنیت ملی مستمر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: اولویت‌ها و مسائل کشور در حوزه امنیت و سیاست خارجی از جمله تحولات منطقه قفقاز و افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مسائل اقتصادی و موضوع آمایش سرزمین، لزوم طراحی و تلاش برای مثبت کردن رشد اقتصادی کشور و لوازم سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی این رشد به بحث گذاشته شد.

عباس زاده ادامه داد: امیدواریم این جلسه به همگرایی کامل میان نهاد‌های مختلف امنیتی کشور منجر شود و تحلیل‌ها و محاسبات را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم؛ چراکه تصمیم‌ها بر مبنای تحلیل‌ها و محاسبات رخ می‌دهد و هر چه محاسبات دقیق‌تر باشد، تصمیم‌ها نیز عالمانه‌تر و در راستای تأمین منافع ملی کشور خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: با توجه به نظر‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین استقبال شمخانی از مباحث، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های مطرح شده قرار شد از این به بعد ارتباط کمیسیون با شورای عالی امنیت ملی بیشتر شود و جلسات مداومت پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار