مدیر شبکه بهداشت درمان امیدیه گفت: تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان در مدارس شهرستان به منظور تسریع در عملیات واکسیناسیون انجام می‌شود.

مهدی آبدیده، مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان و والدین آن‌ها از واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان در مرکز تجمیعی، مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت روستایی و مساجد در حال انجام است.

او افزود: اما به منظور تسریع در عملیات واکسیناسیون دانش آموزان علیه کووید-۱۹، با تماس‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیر آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفت، بیشتر مدارس برای تزریق واکسن دانش آموزان اعلام آمادگی کردند.

آبدیده با بیان اینکه واکسن دانش آموزی در حال حاضر برای سنین ۱۲ الی ۱۸ سال سینوفارم است و عملیات واکسیناسیون همزمان با سراسر کشور در مدارس آغاز شده است و تا اتمام طرح ادامه دارد، اظهار داشت: به زودی همه جامعه هدف، دانش آموزان و اولیاء آن‌ها در امیدیه واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه تصریح کرد: نیرو‌های جهادی به همراه مدافعان سلامت با حضور موسوی، مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، چعبی، مسئول بهداشت مدارس و همچنین کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان در دبیرستان شهید فرهادی حضور یافتند و تزریق واکسن کرونا را برای دانش آموزان و اولیاء آنان انجام دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.