فرمانده سپاه فجر فارس:

حمایت جدی از ورزش و ورزشکاران در دستور کار مدیران استان قرار بگیرد

سردار بوعلی گفت: پرورش استعداد‌ها در حوزه ورزش نیازمند عزم و حمایت جدی مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین استقبال از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی با حضور فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح استان فارس برگزار شد.

محمدرضا گرایی و میثم دلخانی، محمد علی گرایی و محمدرضا مختاری کشتی گیران شیرازی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان، در میان استقبال مردم و مسئولان، به شهر شیراز بازگشتند.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه حمایت جدی از ورزش و ورزشکاران باید در دستور کار مدیران استان قرار بگیرد، گفت: کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز توسط جوانان فارس در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ بار دیگر ظرفیت و استعداد‌های درخشان این استان در حوزه ورزش قهرمانی را به نمایش گذاشت.

او با بیان اینکه جوانان کشتی گیر قهرمان نمونه‌ای از استعداد‌های بی شمار فارس هستند، گفت: پرورش استعداد‌ها در حوزه ورزش نیازمند عزم جدی و حمایت مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش یکی از راهکار‌های ایجاد اُمید و نشاط در جامعه است، گفت: قهرمانی جوانان برومند فارس شادی فزاینده‌ای را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش استان فراهم آورده که استقبال باشکوه و پرشور مردم از این جوانان گواه این موضوع است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ورزشکاران و تیم‌های ورزشی استان فارس این ظرفیت را دارند که در زمینه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در سطح کشور و جهان بدرخشند، خاطرنشان کرد: پیش نیاز این موضوع تحول نگاه مسئولان استان نسبت به مسئله مهم ورزش و تلاش بیش از پیش آنان برای پرورش استعداد‌های جوان فارس است.

محمدرضا گرایی که دو ماه پیش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم را بر گردن آویخته بود، پریروز در اسلو نروژ نیز موفق به کسب مدال طلای قهرمانی جهان شد.

میثم دلخانی دیگر کشتی گیر شیرازی تیم ملی ایران هم در وزن ۶۳ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را برگردن آویخت.

محمد علی گرایی سومین کشتی گیر شیرازی در وزن ۷۷ کیلوگرم این مسابقات به مدال برنز رسید. محمدرضا مختاری هم که در وزن ۷۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی شرکت کرده بود از کسب مدال باز ماند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان به مقام نایب قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار