رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان گفت: ۱۰۰ بیمار همزمان با دهه وقف در ۲ درمانگاه موقوفه زاهدان توسط پزشکان عمومی و متخصص به طور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام هاشم رعنایی رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان گفت: همزمان با دهه وقف بیش‌از ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی در نقاط مختلف زاهدان در حال برگزاری است که ویزیت رایگان بیماران بویژه کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی از مهمترین آن‌ها بشمار می‌رود.

وی ادامه داد: کلنگ‌زنی ساخت مسجد، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، برپایی محافل انس با قرآن و عیادت از هیات امنای مساجد شهرستان از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در زاهدان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: همچنین دیدار با مسوولان، تجلیل از مدافعان سلامت و واقفان، برپایی همایش خادمان و توزیع بسته‌های مهر و همچنین ترویج فرهنگ وقف در شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه نیز در دهه وقف مورد توجه قرار گرفته است.

وی دهه وقف را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری دانست و افزود: سنت حسنه وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق برخاسته از روحیه کمال‌گرا و نوعدوست انسان‌هایی است که احسان ماندگار را بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار