نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر از حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، از حمایت واشنگتن از تل آویو سخن گفت.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مراسم استقبال از یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ساختمان کنگره در واشنگتن گفت: روابط ما با اسرائیل بر اساس ارزش‌ها و منافع مشترک شکل گرفته و این برای ما باعث افتخار است.

او در ادامه افزود: حمایت از اسرائیل با موافقت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در کنگره همراه بوده و این روند، در راستای تأمین منافع ملی آمریکا قرار دارد و در دوره جو بایدن نیز ادامه خواهد یافت. حمایت از اسرائیل در زندگی و "دی ان ای" خون ما ریشه دارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم در این دیدار گفت: بین اسرائیل و آمریکا روابط ویژه‌ای برقرار است.

پیشتر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری از «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر تصویب بودجه کمک نظامی به منظور ارتقای سامانه موشکی گنبد آهنین تشکر کرد.

این تشکر پس از آن انجام شد که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه یک بودجه جداگانه برای کمک یک میلیارد دلاری به رژیم اشغالگر را با هدف کمک به تجهیز بیشتر این رژیم در زمینه ارتقای سامانه موشکی گنبد آهنین تصویب کرد.

این لایحه به طور جداگانه از بودجه دفاعی ارائه شد و باید ۲۶۰ رای مثبت را بدست می‌آورد که با ۲۹۰ رای موافق و ۸ رای مخالف تصویب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
پولوس هنوز کار میکنه دیگه باید صداش در اومده باشه شاید هم همینه صداش این از خرابی پولوس هست دندونه صاف کرده
آخرین اخبار