مرکز تلفن ۱۵۷۰ ویژه آسیب‌های اجتماعی و مشاوره دانش آموزان به زودی در رشت آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: خط تلفنی ملی ۱۵۷۰ نماد (نظام جامع مراقبت اجتماعی دانش آموزان) برای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی دانش‌آموزان به زودی در رشت آغاز به کار می‌کند.

او افزود: سازماندهی، تبلیغ، اطلاع رسانی گسترده در سطح مناطق و مدارس از مهم‌ترین اهداف در بهره برداری از ظرفیت‌های خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز استان گیلان است.

معاون آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: بهره برداری بهینه از ظرفیت حداکثری خط ملی نماد شماره ۱۵۷۰ در مرکز استان به منظور ارائه خدمات به موقع، مناسب و موثر روان شناختی، مشاوره‌ای و مددکاری به دانش آموزان، والدین و کارکنان مدارس از برنامه‌های هفته بهداشت روان است.

عباسی غریب ادامه داد: پویش سراسری دانش آموزی "ما به مدرسه برمی گردیم"، تجلیل از فعالان و خادمان حوزه بهداشت روان دانش آموزان در سطح استان، منطقه، مدرسه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

او تصریح کرد: تولید و توزیع محصولات فرهنگی، آموزشی و کمک آموزشی چند رسانه‌ای در زمینه بهداشت روان در سطح مدارس با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد و اجرای هماهنگی استانی کانون یاریگران زندگی در سطح مدارس از جمله دیگر برنامه‌های هفته بهداشت روان در استان گیلان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.