به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: ۸۱ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲، شرکت آب و فاضلاب مازندران در شش ماهه اول امسال برقرار شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵۳ هزار و ۱۹۸ تماس بوده است.
او افزود: از مجموع تماسهای برقرار شده با این سامانه، ۴۸۷۳۵ مورد تماس مربوط به مسائل و مشکلات شرکت بوده و ۲۱۱۰۳ مورد هم نیاز به راهنمایی داشت که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ لازم ارائه شده است.
داداشی: گفت بیشترین تماس مرتبط باحوادث شبکه، حوادث انشعابات و نیز قطعی و کمبود فشار آب بوده است.
مدیر سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص اتصال با مرکز ۱۲۲ شرکت، گفت: در بخش آب ۲۲ امور، ۵۸ شهر و ۱۶۷۵ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۶ شهر ساری، جویبار، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس که اگوی فاضلاب شهری دارند، به این مرکز متصل هستند.
داداشی در پایان با اشاره به ثبت درخواستهای نیازمند پیگیری توسط اپراتورهای سامانه، افزود: در بخش پیگیری سامانه، کارشناسان ذیربط ضمن پاسخگویی، با رابطین ۱۲۲ امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند در همین زمینه در شش ماهه اول سالجاری کارشناسان بخش پیگیری، بالغ بر ۴۳۰۰ مورد حادثه را پیگیری کرده اند.
انتهای پیام/س